PROCES CZYSZCZENIA W PUNKTACH


Przed przystąpieniem do czyszczenia filtru/katalizatora dokonywane są oględziny wstępne, które kwalifikują lub dyskwalifikują go do dalszego procesu. Wkłady, które mogą być regenerowane nie mogą być popękane, przetopione lub poklejone. W przypadku, gdy nasz personel uzna, że filtr nie spełnia wymogów regeneracji, dobierany jest dedykowany pod daną markę filtr DPF/FAP lub katalizator. Dzięki profesjonalnemu sprzętowi pracownicy serwisu szybko znajdą usterki i zaproponują naprawę lub zakup nowego.


  1. Zapięcie filtra w maszynie
  2. Test przeciwciśnienia, pokazujący stopień zapchania filtra przed czyszczeniem.
  3. Aplikacja środka czyszczącego do wewnętrznej części obudowy filtra
  4. Uruchomienie procesu czyszczenia. Temperatura wody 50 – 70 stopni C.
  5. Analiza brudnej wody wydobywającej się z filtra (kolor, ilość oleju).
  6. Zakończenie czyszczenia
  7. Suszenie
  8. Test przeciwciśnienia, pokazujący stopień przepustowości filtra po czyszczeniu.
    W przypadku braku pełnej przepustowości powrót do pkt 5.
  9. Wykonanie zdjęć wkładu filtra kamerą inspekcyjną.
  10. Sporządzenie raportu
  11. Wypisanie gwarancji i potwierdzenia skutecznie wykonanej usługi.