PROCES CZYSZCZENIA W PUNKTACH
Przed przystąpieniem do czyszczenia filtru/katalizatora dokonywane są oględziny wstępne, które kwalifikują lub dyskwalifikują go do dalszego procesu. Wkłady, które mogą być regenerowane nie mogą być popękane, przetopione lub poklejone. W przypadku, gdy nasz personel uzna, że filtr nie spełnia wymogów regeneracji, dobierany jest dedykowany pod daną markę filtr DPF/FAP lub katalizator. Dzięki profesjonalnemu sprzętowi pracownicy serwisu szybko znajdą usterki i zaproponują naprawę lub zakup nowego.
- Zapięcie filtra w maszynie
- Test przeciwciśnienia, pokazujący stopień zapchania filtra przed czyszczeniem.
- Aplikacja środka czyszczącego do wewnętrznej części obudowy filtra
- Uruchomienie procesu czyszczenia. Temperatura wody 50 – 70 stopni C.
- Analiza brudnej wody wydobywającej się z filtra (kolor, ilość oleju).
- Zakończenie czyszczenia
- Suszenie
- Test przeciwciśnienia, pokazujący stopień przepustowości filtra po czyszczeniu.
W przypadku braku pełnej przepustowości powrót do pkt 5. - Wykonanie zdjęć wkładu filtra kamerą inspekcyjną.
- Sporządzenie raportu
- Wypisanie gwarancji i potwierdzenia skutecznie wykonanej usługi.